lawendowa

lawendowa

wtorek, 21 października 2014

Ciasta, ciasteczka :)


Witam wszystkich serdecznie!

Ostatnio mam trochę więcej czasu i mogę spokojnie posiedzieć w wirtualnym świecie, poczytać  blogi wnętrzarskie ,które uwielbiam jak i również "podglądnąć" co też u Was w trawie piszczy:) i po chwili zastanowienia  mnie też to dopadło:) 
Postanowiłam, że sama będę pisać a jeżeli nikt nie będzie czytał to po prostu przestanę.
Dla mnie to coś nowego, coś innego.. czemu nie mogę spróbować przecież wszystko jest dla ludzi :)

Dzisiaj wtorek i jeszcze tak się złożyło, że mam imieniny,  pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, siedzimy z córką same w domu i co tu robić... namówiła mnie na pieczenie ciasteczek kokosowych mówisz masz:) to w nagrodę za bardzo dobrą ocenę za pisanie :)
Ze względu na moje kiepskie samopoczucie (oby to nie była grypa) imprezę przekładam na inny termin.

Mój mały MasterChef sam zajmie się wszystkim:)



 Ciasteczka są baaardzo kruche i pyszne :)
                   

                                                       Pozdrawiam Wszystkich serdecznie
                                                         i zapraszam do swojego domu :)

                                                                                      Lawendowa :)