lawendowa

lawendowa

sobota, 15 listopada 2014

Jak długo dziecko może siedzieć przed komputerem?

Przyznaję, że ostatnio mam problem z komputerem i .....córką :) Tak, tak przyznała się, że usunęła mi jednego posta skubana :) Wystarczy, że mama wyjdzie na chwilę i ...można poszaleć:) 
Tu mnie akurat cieszy to, że nauczyła się czytać i teraz wieczory wyglądają tak, że to nie ja tylko ona czyta książkę :)
A swoją drogą zapytam ile wasze pociechy  przesiadują na komputerze? 
Moja córka ze względu na dużą wadę wzroku nie lubi długo tutaj buszować ...noo może gdy znajdziemy jakąś fajną grę  to i owszem posiedzi do ok godz. i sama wyłączy :)

Oczywiście chciałabym, aby radziła sobie z obsługą tego sprzętu i z łatwością uczyła się kolejnych funkcji oraz poznawała nowe możliwości co napewno bardzo jej się przyda w szkole zwłaszcza, że ma dopiero początki z informatyką.

Wiem, że komputer pomaga w edukacji i rozwoju dziecka, że ułatwi mu zdobywanie wiedzy, uczy zręczności i refleksu ale na szczęście nie musimy korzystać z niego codziennie bo przez inną zabawę do nauki wcale niedaleka droga :-)