lawendowa

lawendowa

wtorek, 17 marca 2015

Wiosennie...

Dzień dobry witajcie w to piękne słoneczne popołudnie :-)
(upss..w zasadzie to powinnam powiedzieć dobry wieczór:) 
Zaczęłam pisać ok. piętnastej ale miałam jeszcze sporo prasowania a tu już która godzina :)
Nie wiem jaku Was z wiosennym przesileniem ale u mnie już minęło , teraz mam naładowane akumulatory aż chce się wszystko :)
Mała M. już lepiej się czuje ale na wszelki wypadek zostawię ją w domu do końca tygodnia by później nie okazało się, że ma jakieś powikłania .

Zaglądam dzisiaj w kalendarz a tu 17 ...już... nie obejrzymy się jak będzie majówka :)
Za oknem tak pięknie , termometry poszły w górę że można pootwierać okna i łapać promienie słońca :)
Czuć wiosnę wszędzie przy porannej kawie,w kuchni przy obiedzie,na naszych fotografiach, w powietrzu.. lepiej się czujemy i uśmiech nie schodzi z naszych twarzy.

Moja córa zajęła się dzisiaj nasionami trawy i rzeżuchy bo chwila moment i  wypuszczą kiełki:) 
Od czasu do czasu podjadamy je w zimie do kanapek czy surówek 
ze względu na ich cenne składniki odżywcze ..polecam:)








Trochę słońca kilka dni i będzie zielono :-)
Nawet Hello Kitty stojąca na parapecie i  kiwająca głową cieszy się :)




A tak lada moment i będzie u mnie na działce :)




M.  już od małego lubiła robić bukiety do domu :-) 


Dziękuję Wszystkim za komentarze i za to, że jesteście.. 
Cieszę się ogromnie, że do mnie zaglądacie miło mi spędzić z Wami chociaż tę chwilę:)

Miłego wieczoru życzę wszystkim

 Lawendowa :)