lawendowa

lawendowa

piątek, 3 kwietnia 2015

Witajcie dziewczyny!Jak się macie ? Pewnie walczycie dzielnie w kuchni tak jak ja bo widzę, że domy macie cudnie przystrojone i już tutaj czuję te wspaniałe aromaty z waszych wypieków :-) 
Właśnie czekam na wyciągnięcie sernika potem biorę się za mazurka, babki a całą resztę zostawiam  sobie na jutro:)
Pogoda dzisiaj zwariowana wiosna z zimą dogadać się nie mogą i aż trudno uwierzyć, że to Wielkanoc się zbliża ale co tam...u mnie w domu tak kolorowo i głośno od krzyków dzieci ,że i ten pogodowy misz- masz nam nie straszny:)
Moja M. bardzo się cieszy z przyjazdu kuzynek ale najważniejsze na co czekają to Śmigus dyngus... co tam pogoda jak już teraz leje się woda:)Miałam to samo jak byłam mała więc wybaczam;)
Ale zanim rodzinka się zjechała można było spokojnie kończyć dekorowanie domu bo stół zostawiam sobie na jutro....więc odkładam na bok  sprzęt fotograficzny   i ruszam do kuchni .....
        
a Wam Wszystkim  życzę zdrowych , spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych
 spędzonych w gronie najbliższych
 smacznego jajka, samych pyszności na stole i ciepłego Śmigusa dyngusa :-)




                                           


      





Uparła się M. na babkę do góry nogami no to ma :)))




    W czasie deszczu dzieci się nie nudzą :)

                                         





I jak tu przy tej pogodzie nie zwariować



Pozdrawiam ciepło i życzę wiosennego nastroju 

i Wesołego Alleluja!

Lawendowa :)