lawendowa

lawendowa

niedziela, 12 kwietnia 2015

Aktywnie :-)

Witam wszystkie mamy, żony i piękne kobiety! :)
Przyszła wiosna taka jaką uwielbiam! Jeszcze w tamtym tygodniu rodziny siedziały przy stole zajadając święconkę albo grzejąc się czymś mocniejszym bo i pogoda niektórych do tego zmusiła ;) Ten tydzień uważam za wspaniały! Ojj działo się dziewczyny i mogę przyznać, że dzisiaj będę spać jak zabita:)))Było i trochę pracy ale nie narzekam bo robię to co lubię , mogłam również  pojeździć na rowerze z córką (nawet byłam z jej  klasą w kręgielni , mogłam zaszaleć w Trójmieście z koleżanką,,i...spotkać Maję Sablewską :) Moja córka najpierw robiła podchody z aparatem ale chwila moment i..pobiegła do niej z uśmiechem. 
W galerii Bałtyckiej były targi mody Polfash Bramee ale...niestety tam nic sobie nie kupiłam za to w innych sklepach owszem...mąż się bardzo ucieszył jak odejmowało zera na koncie ;)
a to wszystko przez jeden z moich ulubionych sklepów IKEA gdzie jest tyle fajnych rzeczy:)
Chyba jak każda z Was lubię zakupy ale wszystko musi być dobrze  przemyślane.
Nowe ubrania, nowe kolory coś do domu i do czytania a  od razu czujesz się lepiej też tak masz?:)

U Was widzę, że tez kolorowo i wiosennie , że  również korzystacie ze słoneczka i spacerów na świeżym powietrzu bo ile można siedzieć w domu? W przyszłym tygodniu ma być małe ochłodzenie to może znajdę chwilę by usiąść ,wypić kawę i zacząć planować kolejne szalone weekendy:) Mam sporo zaległości w czytaniu Waszych postów bo ooogromna ilość lektur przede mną ale wszystko postaram się nadrobić w najbliższym czasie...bo jak patrzę za okno i na termometr i widzę, że  drzewa się zazieleniły, zrobiło się bardzo kolorowo od kwiatów (no właśnie i moja alergia się nasiliła ale co zrobić przecież nie zamknę się na pół roku w szafie;)
Co tu dużo pisać kocham wiosnę , kocham słońce i uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną!

Moje dziecko ma większe szczęście do zbierania autografów niż ja 
bo już kilku celebrytów dorwała:)



Nawet Łukasza Jakóbiaka :-)

To tylko część zakupów mojej M. :-)





U mnie takie zachody słońca mówią, że jutro będzie piękna pogoda
Więc już się ciesze, że przyszłe dni będą równie szalone bo nawet z mężem zrobiłam wyścig na hulajnogach  a w przyszły weekend startujemy na rowerach :)






  A tymczasem zerkam na zegarek  i ...widzę, że czas  mi śmignął niepostrzeżenie więc zmykam        przygotować się do pracy na jutrzejszy dzień a Wam kochane życzę pogodnego tygodnia  :-)


Ściskam 


                                    Lawendowa :)