lawendowa

lawendowa

wtorek, 12 maja 2015

Leniwie czy pracowicie?

Hello girls :)


Wam tez tak zielono jak mi? :) Dzisiaj miałam wolny cały dzień ...mogłam spać nawet do 11 ale..śpiewy ptaków u mnie za oknem zrobiły mi pobudkę już o 5 rano:) a poza tym córka okropnie w nocy kaszlała i trzeba było pomóc w oddychaniu...tak to jest z tą alergią.
 U niej w klasie coraz więcej dzieci ma z tym problem i potrzebna inhalacja. 
Zwolniłam ją dzisiaj z W-F żeby bardziej nie pogorszyło się  bo lekcje nadal odbywają się na korytarzu ale ostatnio z racji tego, że zrobiło się ciepło to wychodzą z panią na...plac zabaw.
I tu mają pole do popisu ,mogą ćwiczyć swoje kręgosłupy gdzie chcą  i  w czym chcą :( bo jakby mama dała jeszcze rano czapkę to też dziecko by w niej biegało.
Mam nadzieję,że córka z tego wyjdzie, nie chciałabym żeby znowu siedziała 3 tygodnie w domu bo jednak za moment zakończenie roku a u niej z małym wyprzedzeniem niż reszta klasy.
Gęba mi się cieszy gdy przynosi ze sprawdzianów szóstki:)

Więc już od wczesnych godzin porannych na nogach miło spędzam czas, korzystam z wolnego i podziwiam naszą wiosenkę:)
Ale i w domu zabrałam się za porządki...w sumie codziennie się sprząta tylko zawsze jest coś do zrobienia.
Jeszcze wczoraj popołudniu umyłam okna bo chociaż myłam je  przed świętami to od tego deszczu były bardzo zachlapane. 
Zrobiłam dwa prania ,potem trzeba było wszystko wyprasować a nie lubię wkładać pomiętych ubrań do szaf .
Ja to zawsze sobie znajdę robotę:)
W weekend też pół dnia stałam w kuchni i jeszcze zachciało nam się ciasta więc upiekłam kruche z jeżynami bo bułeczki drożdżowe zniknęły w 15 minut:)
W niedzielę przyszła do mnie znajoma ,przyniosła truskawki i .. zrobiłyśmy roladę truskawkową:))
Masz babo placek:)

Dzisiaj trochę spokojniej,nawet tel milczy :) Wszyscy po pracy z dziećmi na rowery albo na działki bo tam też robota czeka i jak już się ją ma to trzeba dbać.
A u mnie w domku pachnie konwalią...nie mogę pozwolić sobie na wielki bukiet ze względu na nasze duszności ale chociaż na chwilę oko nacieszę :)

U mnie kwiatowo musi być !







                                          
  Na balkonie też już  pomalutku kolorowo ...
Czekam aż zakwitnie bakopa oraz pelargonia.
Stokrotka afrykańska długo kwitnie i jest u mnie na balkonie co roku tak jak i komarzyca, begonia, surfinia.
Za to właśnie kocham wiosnę:) 
za kolory....







Tylko tulipanów żal  bo tak szybko przekwitają...



:))))





Wam też życzę przyjemnych prac na balkonach czy w ogrodach 
oraz wspaniałego tygodnia:) 

Pozdrawiam!

                      Lawendowa:)