lawendowa

lawendowa

środa, 8 lipca 2015

Początek urlopu

Tak jak obiecałam wracam tu do Was :-) miałam być wczoraj ale...17-godzinna podróż mnie położyła do łóżka ;) Naprawdę tak długo jechałam pociągiem, gdyby nie choroba lokomocyjna mojej córy to byłabym szybciej i  napisałabym pewnie z 10 postów :)))
Jeszcze przed podróżą moja M. rozchorowała się na maxa, złapała jakiegoś wirusa i martwiłam się, że nici będą z wyjazdu na który czekała cały rok ale na szczęście dzień wcześniej 40-stopniowa gorączka przeszła i można było pakować walizki:)
Jestem w swoim rodzinnym domu, odpoczywam i cieszę się boską pogodą bo w szpitalnych ścianach raczej ciężko poczuć promienie słoneczne.
Tu zawsze będę wracać bo kocham to miejsce i wszystkie wspomnienia we mnie odżywają na nowo a jeszcze jak mama zrobiła pierogi z jagodami to z pewnością wiem, że mam wakacje:)
Słońce, wysokie temperatury, morze góry , truskawki, czereśnie, arbuzy tak uwielbiam to ! wtedy odpoczywam :)Tu  wsłuchuje się w śpiew ptaków i podglądam sarny w pobliskim lesie.
Dużo wędrówek leśnych i wspinaczek po górach to jest to co lubimy najbardziej..Z rana zrywamy się z łóżek , pakujemy nasze plecaki i ...nie ma nas :-) 
Mimo tego, że już przeszłyśmy trochę km pieszo bo miałam u siebie starszą siostrzenicę nie potrafiłyśmy siedzieć w domu i już z samego rana jechałyśmy do Trójmiasta gdzie nigdy nie jest nudno:)
Moja córka tak bardzo się cieszy, czekało tu na nią mnóstwo koleżanek ,od rana słychać pukanie do drzwi ;) Cały rok pisały do siebie listy (ja swoje od kuzynek czy znajomych trzymam do dziś..to nie to samo co maile ;)
Wiele jeszcze przed nami oby pogoda dopisała bo mam w planie w tym tygodniu połazić po górach a za tydzień Zakopane :-)

                                            

       Aż żal mi było zostawiać tych kwiatów gdy jechałyśmy do szpitala 
       ich zapach.............zniewalający :-)
                             

  






;)
                                                           
                                                                  Wakacje START!
                                                            
                                                       
                                                        Mamuś chcę kolejny autograf ! :-)




                                     
                                           Takich upałów jeszcze na Pomorzu nie miałam
                                                            więc trzeba było się schłodzić  :)
                                                   
                                                                  

                                               
                                                  A tu już wakacje po bieszczadzku i ....
                                    mamusine pierogi z jagodami mniaaammm..pycha :))))


                                                      I teraz mam taki widok z okienka :-)


A tymczasem uciekam do swoich kochanych siostrzenic bo....zabawa w chowanego po ciemku to super zabawa!:-)


  Miłego tygodnia dziewczyny :-)