lawendowa

lawendowa

piątek, 3 lipca 2015

Powrót !

Cześć Dziewczyny! Wróciłam do domu ale nie wiem na jak długo..tak to już jest z tymi  chorobami:( Ale  narazie cieszę się tym, że tu jestem od wtorku i w końcu mogę się wyspać w swoim łóżku i zjeść to co sobie sama ugotuję:)))
Nie będę pisać o tym co działo się z nami w szpitalu bo to niezbyt przyjemny temat a i tak to nie był nasz ostatni pobyt:(
Jestem zmartwiona, załamana bo M. wyniki nie  są dobre a lekarz prowadzący po prostu (i tu z góry przepraszam za słownictwo) mnie olał i nie pojawił się wcale w dniu naszego wyjazdu! Najlepiej tak zostawić pacjentów pod drzwiami , niech sobie dalej jeżdżą i szukają kolejnych "specjalistów"
Brak mi słów..

Dzisiaj jest szczególny dzień moja dziecina kończy 8 lat!!! Zjechała się rodzinka, która 
spełniała wszystkie jej zachcianki i to był chyba najlepszy prezent jaki mogła sobie wymarzyć :)
Jak zwykle Trójmiasto było nasze a to  dopiero początek wakacji. Ledwo rozpakowałyśmy się i w poniedziałek uciekamy dalej tyle, że w góry:) Musze jej to wszystko wynagrodzić bo chce żeby ten zły dla nas czas poszedł choć na chwile w zapomnienie..
Otrzymała swoje pierwsze świadectwo i jestem z niej bardzo dumna! :-) Przykro jej było, że nie mogła odebrać osobiście, bardzo płakała za klasą.. Teraz cieszymy się latem i mam nadzieje , że w tym roku pogoda dopisze bo ostatnie 2 tygodnie były okropne i w końcu trzeba się wygrzać:)
Zaglądałam do Was od czasu do czasu ,sama niestety nie miałam ani sił ani żadnej weny żeby napisać..Dzisiaj będzie bez zdjęć bo laptop nawalił ale postaram się wszystko nadrobić obiecuję:)
Jak ja się ciesze, że wróciłam ! Jednak w domu najlepiej:) Mimo tego, ze zaczęły się wakacje, urlopy to czeka mnie sporo pracy...mam wiele zamówień zwłaszcza na półki i witryny w stylu shabby chic i dostałam meble ludwikowskie, które aż proszą się o zmianę :)
Muszę to wszystko ogarnąć ale najważniejsze chwile z rodziną:)
Kochani uciekam bo oczy same się zamykają;) 
Obiecuje nadrobić wszystkie zaległości w czytaniu Waszych postów !Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i miłe słowa:-)

                                  

                                  Pozdrawiam i życzę wspaniałego  weekendu!

                                                                                         
                                                                      Lawendowa :-)