lawendowa

lawendowa

poniedziałek, 13 lipca 2015

Wakacje

Dzień dobry wszystkim ;-)
Siedzę w domu z całą swoją ukochaną rodzinką i lada moment będzie nas więcej bo zjeżdżają się kolejni turyści:))) Nasze dzieci szaleją gdzieś po łąkach i  chociaż dzisiaj brakuje słonka to i tak pogoda sprzyja. 
Jest cudownie, głośno, nasze śmiechy słychać chyba wszędzie :) Od ponad 10 lat spotykamy się wszyscy razem w jednym miejscu.
Dawniej jak byłam mała to wszystkie wakacje spędzałam u mojej babci a tam do domu szybko się nie wracało bo jak to na wsi zawsze znaleźliśmy sobie coś do zabawy ..widły, grabie, woda ze studni i można było gotować obiady "na niby":) Najgorzej było jak babcia złapała nas na zrywaniu jej ulubionych kwiatów z ogrodu.. no bo w końcu trzeba było czymś ozdobić ciasta z błota:))))

Teraz pachnie prawdziwym ciastem bo właśnie się piecze pyszna tarta i sernik z malinami ;) a ja korzystając z chwili zaglądam tu do Was i gęba mi się cieszy jak widzę ilu z Was spędza urlop w Bieszczadach:))) 
Od wczoraj miałam być w Zakopanem ale czekamy na znajomych aż wrócą z Seszele i jedziemy większą ekipą:)
Kupiłam sobie trochę fajnych rzeczy do domu i nawet moi znajomi, którzy mieszkają w Stanach  nie zapomnieli o mnie i dostałam znowu super prezenty ale o tym napiszę w innym poście:)
Tu też nie ma nas w domu bo nie po to przejechałam tyle km;) Zaraz po śniadanku plecaki na plecy.. znikamy i widoki podziwiamy :)


 KOCHAM!!!













                                                                 Wspaniałego dnia życzę Wam :-)

                                                                         
                                                                           Pozdrawiam!

                                                                                               
                                                                                    Lawendowa