lawendowa

lawendowa

czwartek, 27 sierpnia 2015

Pchli targ

Jak ja lubię zakupy! targi staroci na których spędzam ogromną ilość czasu bo muszę wszystko dokładnie pooglądać, dotknąć i jak tylko się spodoba jest moje:) Oczywiście uśmiech i odpowiednia gadka zawsze przygotowana a wtedy zjeżdżamy z ceny :) 
Tym razem byłam  na Flohmarku w Wiedniu, który jest czynny w każdą sobotę od kwietnia do listopada. Mam tam kawałek od mieszkania rodziców no i ...gdyby nie nasz długi sen z pewnością zakupy bardziej by się udały bo trzeba tam wcześnie rano jechać.


  Niby zwykły dzbanek a jakże uroczy bo ręcznie malowany :-)


Będziemy gotować :)
P.S. Garnek jest nowy :)))
                                     


                                     
                                          Obrusy lniane i koronki jeeejjjj...jak ja to uwielbiam :-)

                                                     
                                                       W kuchni desek nigdy nie za wiele ;)

                             
                                                       I kolejne srebrne łyżki do kolekcji.
                                     Szkoda, że nie było sześciu ale za taką cenę każdy by kupił


                                           
                                                              No i niciak...cudowny ! 
                               Już się nie mogę doczekać kiedy zamienię go na lepszy model
                                                              i poszaleję z farbami :)

                                               
                                                   Będzie trochę roboty ale ja tak lubię :-)




A teraz czekam na okiennice z Wenecji, które będą w pokoju córki

Wkrótce pierwsza odsłona..:)



Miłego wieczoru życzę wszystkim !

Pozdrawiam 

   Lawendowa :)