lawendowa

lawendowa

czwartek, 17 września 2015

Grzybobranie ;)

Cześć dziewczyny! Jak Wam minął dzień?bo u mnie fantastycznie...Wstałam bardzo wcześnie rano, przygotowałam nam wszystkim śniadanko, córkę wyprawiłam do szkoły i myślę: mam trochę czasu dla siebie co robić?? W domu czysto, posprzątane jakby nikt tu nie mieszkał:) więc postanowiliśmy z moim M. że po zakupach pójdziemy na spacer a co :)..Pogoda wspaniała, słońce grzeje ,termometry skaczą w górę a to ponoć ostatnie ciepłe dni więc trzeba je wykorzystać (jutro jedziemy z rana nad morze ;)
I tak oto spacer przerodził się w wycieczkę samochodową do lasu:)))
 Jejku dziewczyny tak wypoczęłam:) bo to nie to samo co bieszczadzkie lasy, gdzie trzeba się nieźle natrudzić by wyjść na normalna ścieżkę;) a tu ..żadnych "krzaczorów" tylko cudowne  miejsce , które  już paru innych grzybiarzy znalazło :) paprocie, śpiew ptaków i wysyp grzybów to kocham!! Las jak z bajki im dalej w głąb tym więcej drzew :)
Mnóstwo prawdziwków, kani i maślaków o dziwo nie było kozaków ale może następnym razem uda się znaleźć bo już wiemy,że  kolejny taki wypad do lasu za tydzień. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i nie będzie padało bo tak jak dzisiaj było naprawdę upalnie i leżąc na polanie patrzyłam w niebo i widziałam odlatujące do ciepłych krajów ptaki szkoda...bo to one nam mówią o zbliżającej się jesieni.
Bądź co bądź dzień był naprawdę udany , w domu pachnie grzybami, część zasuszę i będzie w sam raz na święta:) jutro na śniadanie jajecznica z kurkami a na obiad pyszny sosik mmmmniam:))
I znowu się rozgadałam;) ...uciekam i zostawiam Was z krótką fotorelacją z dzisiejszego dnia
 zapraszam ;)







                                       Kto mi powie czy ten grzyb to tzw.szmaciak gałęzisty ?


                   
       Maślaki moment jak poszły pod nóż :)                                        




                                                                              
                                                                                 :)












A teraz w głowie rodzą się pomysły na przepyszne dania grzybowe :)
Może ktoś ma jakiś fajny przepis , chętnie spróbuję :)

Miłego piątku życzę !