lawendowa

lawendowa

wtorek, 8 września 2015

Olej kokosowy

Ostatnio sporo się naczytałam o oleju kokosowym , który ponoć uznawany jest za najdroższy olej świata więc...

  mam go i ja :)

Olej ten jak wiadomo jest bardzo zdrowy i wartościowy, wiec czemu nie miałabym spróbować ?:)
Na początek zastosowałam go w kuchni i usmażyłam rybę mniam:)) nie zmienia smaku smażonych potraw a nadaje im zupełnie inny, lepszy smak gwarantuję!
Nieźle też smakują naleśniki:) ponadto na jego bazie można piec ciasta i torty co od razu mi się spodobało bo uwielbiam piec!
Olej kokosowy ma ogromną ilość zastosowań  w kuchni jak i w kosmetyce dzięki swoim właściwościom zdrowotnym i pielęgnacyjnym.
Może zastąpić nam m.in. balsam do ciała albo olejek do kąpieli, skóra naprawdę staje się po nim gładka i cudnie pachnie..posłuży jako odżywka do paznokci i włosów co jest dla mnie ważne bo po tych upałach moje włosy są naprawdę bardzo suche i potrzebują odpowiedniej kuracji.
Dlatego postanowiłam włączyć go do swojej toaletki jako nowy kosmetyk a w naszej kuchni jest wielofunkcyjnym produktem kuchennym :)







Już po pierwszym zastosowaniu jako kosmetyk 
wiem, że będę go zawsze używać !


   Polecam  jest naprawdę super !