lawendowa

lawendowa

niedziela, 20 grudnia 2015

Ten czas...

Witam wiosennie ! bo skłamałabym gdybym powiedziała, że zimowo :)
Kolędnicy już pukają do drzwi, w oknach świecą choinki a ja się pytam gdzie ten śnieg ??
Czy jeszcze kiedyś będziemy mieć białe święta ? Pamiętam, jak zawsze narzekałam na zaspy przez które musiałam się przedzierać a teraz po prostu mi ich brakuje bo uwielbiam ten świąteczny czas :)
Tak jak zmienne nasze pory roku tak zmieniają się u nas plany na święta i co chwilę doliczam nowych gości :) Sporą część naszej rodziny "poznałam" na nowo  po wielu latach i mamy znów bardzo dobry kontakt :))
 Głupio mi trochę bo ostatnio bardzo zaniedbałam bloga, piszę mało postów, więcej mnie chyba na instagramie chociaż tam zaglądam również na chwilę.Nie zawsze wszystko zależy od nas i życie spłata nam różne figle ale mam nadzieję, że uda mi się nadrobić te zaległości.
Dni uciekają dosłownie jak woda w kranie, mam problemy ze zdrowiem , które również daje mi nieźle w kość ale mimo tego staram się robić swoje i iść naprzód :)

Tak więc kolejna Wigilia u nas w domu co mnie bardzo cieszy bo jednak  wolę wyjeżdżać w dalekie podróże w lecie...no i wydało się upss ;)
Pieczenie ciastek i pierników myślałam, że mam za sobą ale jak przychodzili znajomi to...się rozeszły  i trzeba ponownie odpalić piekarnik :) Tym razem zamiast makowca będzie karpatka bo nie pamiętam kiedy jadłam.
Ale co tam ciastka jak ja najbardziej czekam na ulubiony barszcz z uszkami czy pierogi z kapustą mniam ;))) 
W  tym roku naprawdę pogubię się w liczeniu bo pojęcia nie mam ile tego zrobić by się wszyscy najedli a niestety nie mam żadnych rąk do pomocy bo M. cały tydz w pracy do późna i wszyscy zjawią się na Wigilię:( Nadzieja w małej M.
                                                       Niech moc będzie z nami :)))
                              







Lecę w poszukiwaniu przepisów na pyszne danie bo i bez obiadu się nie obejdzie :)



Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam kochane  sił 

i wytrwałości w przedświątecznych przygotowaniach :)