lawendowa

lawendowa

niedziela, 13 grudnia 2015

Przedświąteczny klimat

Witajcie!

Dzisiaj niedziela, za oknem  cudownie prószy śnieg, w domu słychać świąteczne piosenki a po obiedzie będziemy ubierać choinkę ;)



Taką na słodko wymyśliła moja córka :-)




A tu pomysł podpatrzony u Anity z bloga anitasienudzi.blogspot.com :)
Usłyszałam tylko mamo wyjdź ja wiem jak to zrobić, mam domki w swoich bajkach..
a za chwilę :  mamoo ! trzęsie mi się ręka, mogę od linijki ? :-)
Ładnie wygląda zarówno przy zapalonym świetle jak i w dzień.



 W przyszłym tygodniu będzie dużo rzeczy do zrobienia , lista zakupów jest więc mam nadzieję, że ze wszystkim zdążę i o niczym nie zapomnę jak co roku :)))
Pierniki i ciastka już piekłam , rozeszły się migiem jak świeżutkie bułeczki i trzeba będzie zrobić kolejne :) Uwielbiam ten czas gdy u nas w kuchni dużo się dzieje a w naszych głowach wciąż nowe pomysły nie tylko kulinarne. 
Te ciasteczka są z przepisu od Natalii z waniliowylawendowybialy.blogspot.com
Baaardzo delikatne i kruche, zjecie je od razu po upieczeniu :)




Pojawia się mnóstwo dekoracji świątecznych , światełek migoczących ale chyba najbardziej czekamy na rodzinę :) 





Muszę się spieszyć bo zdaje się, że w tamtym roku o tej porze już robiłam uszka i pierogi a w tym mam już zamówienia i jak na razie nic nie idzie po mojej myśli  :)



Pozdrawiam serdecznie!
  
Życzę miłego popołudnia 

 Lawendowa :)