lawendowa

lawendowa

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Po co piszę bloga?

Ostatnio czytałam kilka postów na temat po co mi blog? Sama absolutnie nie miałam problemu żeby odpowiedzieć sobie na to pytanie. Wszystko zaczęło się od kupienia numeru Moje Mieszkanie:) Byłam tak zachwycona tym co Wy dziewczyny robicie, że stwierdziłam dlaczego nie mogę spróbować ?:) 
Od samego początku gdy zakładałam bloga zdawałam sobie sprawę z tego, że to wcale nie jest takie łatwe, bo jednak na "odpieprz" nic się nie da i trzeba poświęcić zdecydowanie dłuższą chwilę by móc dotrzeć do czytelników i zaprosić ich do siebie. 
To jest dosłownie tak samo jak byśmy zapraszali ich do swojego domu, do swojego życia. 
Do końca nie byłam pewna czy uda mi się wytrwać w moim blogowym wyzwaniu ale cieszy mnie to, że chyba pokonałam ten niepokój..bo nadal  tu  jestem  :) Owszem przyznaje, że nie potrafię i nie chce pisać o wszystkim bo z pewnością każdy z nas zostawia dla siebie samych odrobinę prywaty.
Czytałam, że niektórych denerwuje nawet to, że nie pokazuje się wszystkiego na zdjęciach, że są złej jakości i blog wtedy nie ma prawa istnieć. Ja na swoich fotografiach pokazuję to, co chce pokazać..jeżeli najdzie mnie kiedyś taka ochota to może skuszę się na więcej ale na razie do niczego nie jest mi to potrzebne. 
Jest mnóstwo takich spraw o których nie da się pisać bo według mnie to trochę nierozsądne...
Rozśmieszyło mnie to jak ktoś napisał, że pisze tylko wtedy, gdy coś sobie kupi i musi się pochwalić hmm..nie wyobrażam sobie takiej sytuacji..latać po sklepach w poszukiwaniu gadżetów bo jest komu pokazać:) To jak robienie czegoś na siłę, żeby przetrwać w blogowym świecie.
Owszem , kupuję ale sprawia mi to ogromną radość i poprawia samopoczucie to moje hobby i nie robię tego tylko dlatego, żeby Wam to pokazać..przecież to chore..

Dla mnie blog to pewna odskocznia, oderwanie od rzeczywistości. Najczęściej dzięki mojemu dziecku przenoszę się do swojego dzieciństwa  i odkrywam je na nowo :)  Poprzez pisanie chcę Wam "przedstawić"  nasze życie z innej strony.  Uzewnętrzniłam to co siedzi w nas, częściowo pokazuję nasz dom i absolutnie niczego nie żałuję. Dzięki blogowi poznałam wiele wspaniałych, cudownych i ciepłych osób:)) Pisząc , sprawdzam siebie samą , chcę wiedzieć jaka jestem  i co inni o mnie myślą nie boję się krytyki, nie mam się czego bać bo nikogo nie udaję.. Jestem jaka jestem i dobrze mi z tym ;) 










                                      






Czytając Wasze komentarze robi mi się ciepło na sercu bo mimo tego, że wokół ma się tylu bliskich  czasem warto posłuchać jeszcze kogoś innego:)
Bardzo lubię pisać a jeszcze więcej mówię:))) czasem faktycznie brak mi weny a ostatnio i czasu. Zapewne nie tylko u mnie tak się dzieje i każdy doskonale to rozumie ale cieszę się, że wciąż idę do przodu  i zdobywam kolejne nowe doświadczenia:)
Każdego dnia szukam nowych inspiracji do napisania posta ale i również dzięki Wam ma się różne pomysły.
Dla mnie pisanie bloga to komfort wyboru wspomnień i poezja cudu istnienia...dzięki niemu również mam motywację do robienia nowych rzeczy, uwielbiam to moje uzależnienie :)
Kiedyś , gdy byłam małą dziewczynką pisałam pamiętnik teraz powróciłam do tych czasów i kontynuuje moje dzieło ale już w moim nowym, dorosłym życiu :)





Dziękuję Wszystkim za komentarze i za to, że z chęcią zaglądacie w moje progi !

Mam nadzieję, że z czasem postaram się o pisanie większej ilości postów ale na razie musicie wybaczyć bo sprawy rodzinne i zawodowe mi nie pozwalają.


Pozdrawiam !