lawendowa

lawendowa

środa, 13 stycznia 2016

Zimowy czas

Cześć dziewczyny! Na samym początku chciałabym serdecznie podziękować Wam wszystkim za przemiłe komentarze pod ostatnim postem! Jest mi niezmiernie miło czytać wasze opinie :-)

Ledwo u nas sypnęło śniegiem a już do drzwi zapukała choroba zwana zapaleniem oskrzeli.. póki co posiedzimy w domu do końca tygodnia i popatrzymy przez okno jak prószy śnieg..wykrakałam to mam  ale za to wykorzystam czas by do Was zajrzeć :)
 Wszystkie ozdoby świąteczne  pomału chowam i tak jakoś mi szkoda bo teraz jak jest zimowo za oknem to chciałoby sie znowu mieć święta :) Za to w  tym roku Wielkanoc mamy już w marcu więc wprowadzam wiosenne akcenty :) Widzę zwłaszcza na instagramie, że u Was też hiacyntowo:) Bardzo lubię kwiaty i nie będę czekać aż stopnieje śnieg.. mam również nadzieję, że do tego czasu wyjdziemy ze szpitala do którego ponownie musimy jechać :(
Życie chyba już każdemu z nas płata figle ale jeżeli mamy możliwość na jakąkolwiek poprawę to wiadomo, że skorzystamy. Na razie korzystam z tego, że mogę się wyspać i zrobić porządki w szafach  bo wyciągając codziennie ubrania nie wiem jakim cudem ale mamy je już nawet w kuchni :)
tam porządek musi być bo to chyba jedyne miejsce w domu, gdzie jest nas najwięcej ;)





Miałam iść po śladach i zabłądziłam :)

Nieźle nas przymroziło ale zabawa na śniegu to jest to, co dzieci (i dorośli też ;) lubią najbardziej nawet przy -20:)))


     Jakoś niespecjalnie robiłam zdjęcia bo nie było czasu a nie potrafię robić czegoś na siłę i byle jak.



     W ten wolny czas można spokojnie usiąść i poczytać książki, nawet mam takie postanowienie, 
że w tym roku przeczytam ich jeszcze więcej :)

                               
                       
                        a po powrocie w końcu wezmę się za swój niciak, w którym na razie królują                            koronki:) Odkryłam niedawno u nas fajny komis ze starociami gdzie kupiłam   
 trochę drobiazgów. 
               Każdy z pewnością przyda się do nowych mebelków :)






Życzę udanego i zimowego tygodnia :)