lawendowa

lawendowa

niedziela, 28 lutego 2016

Mój decoupage



Cześć dziewczyny!

Korzystając z tego, że mam dzień wolny od wszystkiego zasiadam do komputera i nadrabiam zaległości w pisaniu. Faktycznie czasu miałam sporo bo nasze szpitalne sprawy uległy zmianie tak więc zostałam "zatrudniona" do wykonania tacy techniką decoupage bo..mam czas i lubię malować :) Taca była po "przejściach " ale kilka ruchów szlifierką i można było patrzeć na nią innym okiem :)






              Teraz , gdy taca jest gładka można przystąpić do malowania.






  i ozdobiłam serwetką do decoupagu z motywem lawendy
co było oczywiste bo bardzo mi się spodobał:)




  
Czekają kolejne prace i mam nadzieję, że zdążę je wykonać przed świętami bo potem znowu nas nie będzie.
A tymczasem życzę Wam miłego wieczoru:)


Pozdrawiam!

                       Lawendowa ;-)