lawendowa

lawendowa

czwartek, 31 marca 2016

Czapki z głów :)



Witam Was serdecznie w ostatnim dniu marca:) W końcu kochani mamy wiosnę! Piękną , słoneczną noo może nie do końca tak ciepłą, jakbyśmy chcieli ale kilka dni i mam nadzieje, że będę mogła  zostawić kurtkę w domu :)
Córka póki co chodzi jeszcze w czapce, bo niestety u nas okropnie wieje  ale  też już nie może doczekać się biegania w krótkim rękawku.
W tym roku poszalałyśmy trochę w sklepach, bo trzeba było kupić nowe ubrania ale czekamy jeszcze na te bardziej letnie. Obie lubimy odzież wygodną, zwiewną i kolorową, której zawsze jest ogromny wybór :) Lubimy również fajne fryzury..mamy długie włosy i jest co czesać:) Najczęściej to ja czeszę swoją córkę a potem jak zwykle dla mnie brakuje czasu i wychodzę albo w rozpuszczonych albo w szybko zaczesanym kłosie ;)
Kiedyś pokazywałam Wam kilka przykładów jak uczesać dziecko i tym razem wrzucam zdjęcia kolejnych fryzur (wybaczcie jakość niektórych zdjęć i te nierówne uczesania ;) Moja córka w przyszłym roku idzie do pierwszej komunii i już nie mogę doczekać się kiedy ją uczeszę a póki co wymyślam wciąż nowe kombinacje ;)














Pozdrawiam wiosennie :)