lawendowa

lawendowa

niedziela, 20 marca 2016

Wiosenne przebudzenie




Cześć dziewczyny! witam Was serdecznie po dłuższej przerwie i z góry przepraszam za swoje wagary 

no ale tak bywa... sporo zaległych u mnie postów ale postaram się nadrobić w najbliższym czasie,bo 

szykuje się trochę wolnego. Codzienne obowiązki wzięły górę i ledwo wyrabiałam. Gdy bywały dni 

kiedy mogłam leżeć jak mops na kanapie i nic się nie działo tak 

teraz wymyśliłam sobie robotę.

Najważniejsze, że zdążę się ze wszystkim przed świętami i ...mam nadzieję, że znajomi znowu  nie 

wyskoczą z żadnym pomysłem na malowanie :) 

Ostatnie dni były wręcz wyczerpujące zwłaszcza jeżeli chodzi o pracę a po niej reszta obowiązków 

domowych z którymi wiadomo co się wiąże + oczywiście sama swoje "teraz to zrobię "dołożę :)

Jeżeli w poniedziałek pogoda dopisze to zamierzam umyć okna i zrobić jakieś zakupy, bo lodówka 

będzie pusta :)

Ale dobra tym razem marudzić nie będę, bo na szczęście sprzyja mi wiosenny nastrój i niech tak 

zostanie :)U mnie w domu po Dniu Kobiet zrobiło się kolorowo od kwiatów i z każdym dniem ich

przybywa co bardzo lubię.



Obrus w róże dostałam w prezencie na Dzień kobiet od mamy a mąż tuż przed północą zdążył podarować bukiet tulipanów ...wcale bym się nie gniewała gdyby mu się nie udało;)

                               
                               Były i chwile na obowiązkowe czytanie ulubionych gazet, które  zdecydowanie są                                      moją najlepsza lekturą:)
                                       










 W sklepach zrobiło się tak      kolorowo, że oszalałam i mam mnóstwo pomysłów na to jak zmienić swój domek na działce...
dodatkowo czeka mnie totalna metamorfoza ogrodu i domku mojej przyjaciółki z czego się ogromnie cieszę :)
A w Ikei sama dałam się ponieść chwili i ..:))




                                       
                                 Dopiero się rozkręcam i mam nadzieję, że przybędzie więcej                                                                                          dekoracji świątecznych ;)





  Kochani! Chciałabym Wam serdecznie podziękować za wszystkie komentarze chyba nawet 

odzyskałam te co na jakiś czas gdzieś zniknęły :)

Życzę Wam mimo wszystko spokojnego przed świętami tygodnia udanych wypieków bo widzę, że już 

babki u Was królują :)


Pozdrawiam serdecznie!


                  Lawendowa