lawendowa

lawendowa

czwartek, 26 maja 2016

Majowo :)



Cześć Dziewczyny !

Witam Was w Dniu Matki :) Dzisiaj pobudkę miałam bardzo wcześnie, bo już o 6 rano wparowała do mnie córa z kwiatkami  i oczywiście cudownym wierszem (przyznam, że w takich chwilach zawsze łezka zakręci się w oku i przykro mi, że nie mogę być ze swoją mamą ale jak zwykle wszystko nadrobię w lecie i to będą niezapomniane chwile;)

Póki co korzystam z tego, że mamy wolne odpalam komputer i zaglądam do Was :)  Ostatnio miałam naprawdę dużo obowiązków, bo trzeba było nadrobić wszystkie zaległości i dodatkowo  dołożyłam sobie kolejne :) Pracowałam ciężko ale.. jestem z siebie dumna, bo w końcu robię to co lubię ;)
Pogoda sprzyja to oczywiście nie brakuje również prac na działce, gdzie trzeba być praktycznie codziennie i podlewać wszystko co się posadziło, by potem móc zbierać plony.
Zaczęłam ozdabiać balkon i...nie skończyłam :)) po drodze zawsze było co innego to zrobienia i jak zwykle odkładam na potem, bo co się odwlecze to nie uciecze;)
Jak coś nowego kupiłam i nie podobał mi się kolor to nie było z tym żadnego problemu by go zamienić na lepszy model ;)
Oto moje "malunki" reszta w kolejnym poście ;)





Kwiaty rosną jak szalone co
 mnie ogromnie cieszy :)





I ciągle dokupuję następne :)























                               
                                               Nawet świeczniki zmieniły swój wygląd 
Żal mi tylko bzu, który powoli przekwita..
alergia pozwoliła mi aby w tym roku mój dom pachniał majem


                           I na koniec wszystkim Mamom i Mamusiom chciałam życzyć                              miłego dnia i cudnych relacji ze swoimi pociechami :)





Miłego wieczoru !