lawendowa

lawendowa

piątek, 27 maja 2016

Mój (nie)wolny czas :)



Od kiedy pamiętam zawsze lubiłam majsterkować ze swoim tatą i to zostało mi do dziś:) 
To co mogę to przerabiam, zmieniam kolor, dekoruję i mam z tego ogromną satysfakcję, bo dla mnie te rzeczy staję się wtedy wyjątkowe.
Nie ukrywam, że ta praca nie  jest lekka bo naprawdę potrzeba sporo czasu a przede wszystkim jeszcze więcej chęci żeby coś z tego wyszło i było twórcze (przynajmniej tak mi się wydaje, że jest ;)
Bardzo lubię meblować w swoim domu, malować, trochę szyć (chociaż tu akurat tak mnie nie ciągnie jak do pędzla :) 
Strony internetowe, Wasze blogi czy mnóstwo poradników, które są poświęcone dekoracjom pomagają mi w tym i każdego dnia mam nowe pomysły by coś zmienić albo kupić:)
Ostatnio byłam pochłonięta pracą nad komodą, której nadałam rzecz jasna nowy wygląd.
Czas mnie gonił, bo po drodze było masę innych obowiązków ale jakoś udało się i teraz na swoją metamorfozę w kolejce czekają inne meble.
Przyznam, że kiedyś nie miałam odwagi by ze swojej pasji mieć pomysł na życie ale to za namową moich przyjaciół pomyślałam, że tędy droga i coraz bardziej w to brnę.
Dla mnie to jest jak najbardziej dobrze spędzony czas :)














I po takiej robocie naprawdę cieszę się, że mam długi weekend :-)