lawendowa

lawendowa

wtorek, 21 czerwca 2016

Truskawkowo mi



Dzień dobry wszystkim !
Mamy w końcu lato i ogromnie mnie to cieszy, bo bardzo lubię ciepłe dni ale jak już mamy mieć zimę to niech będzie śnieg :-) Na razie póki co cieszmy się przepiękną pogodą i .. truskawkami, których u mnie w tym roku pod dostatkiem! Objadam się codziennie i robię z nich pyszności: ciasta, ciasteczka oraz trochę zapasów na zimę bo wtedy też chce się zjeść :)
Ostatnio naszło mnie na ciasto drożdżowe z truskawkami i kruszonką a że u mnie w domu same łakomczuchy to muszę chyba robić więcej :)
Nawet moja córka mnie zaskoczyła bo tak się uparła na ciastka z przepisu Doroty na przedmieściach, że zrobiła..nic trudnego potrzebne ciasto francuskie i truskawki pychota :)



Bardzo lubię ciasto drożdżowe :)










 M. była trochę smutna, że nie zrobiła większych kwadratów
 ciastka szły na raz do buzi, bo były tak dobre :)))












 Miłego tygodnia kochani!