lawendowa

lawendowa

wtorek, 14 czerwca 2016

Zapach piwonii



Cześć Dziewczyny ! Dziś będzie krótko ale kolorowo :-)
Przede wszystkim na początku chciałabym bardzo podziękować za komentarze pod ostatnimi postami oraz przywitać nowych Czytelników jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie :-)
Zaczął się czerwiec, w przyszłym tygodniu moje dziecię odbierze świadectwo szkolne i...możemy pakować walizki bo zaczynamy wakacje :-))
Jak co roku swój dobytek zostawiam pod dobrą opieką i o nic nie muszę się martwic wiem, że po powrocie nie zrobię wielkich oczu ;)
W sumie przyznam się, że trochę żal mi zostawiać działkę na której aż roi się od pszczół bo tak kwiatowo ale w domciu też niczego nie brakuje..wszyscy mają piwonie mam i ja:-)
Bo czerwiec to piwonie, truskawki, rabarbar i zupa szczawiowa :)
















                            Przepis na tartę z bezą i rabarbarem podam w kolejnym poście :)


                                 
                                     Zupę szczawiową z jajkiem mogę jeść codziennie :)


                                       Na parapetach i balkonie również króluje lawenda :)




Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dobrego tygodnia !

    Lawendowa :)