lawendowa

lawendowa

środa, 15 czerwca 2016

Zdobycze :-)



Cześć Wszystkim :) Na Ig mówię to w zasadzie codziennie a tu ciężko mi się wybrać :( 
W tygodniu jestem zalatana , po pracy też masa obowiązków a jak mam wolne weekendy  to albo biegam po domu jak szalona i żeby się nie nudzić szukam roboty albo znowu na działce a tam wiadomo co trzeba zrobić. 
Tak czy owak udało mi się jednak zahaczyć o pchli targ...może tym razem nie było nic takiego co wpadłoby mi w oko ale coś tam zawsze znajdę np.  przypadły mi do gustu niebieskie słoiki, które szybko znalazły swoje miejsce oraz filiżanka oczywiście z lawendą:) Resztę "skarbów" znalazła moja młodsza ręka ,która jak mówi to  będą jej nowe zabawki do domku na drzewie. 
Za tydzień zakończenie roku a przecież dopiero zaczynała drugą klasę.
Teraz tylko czekać i będziemy pakować walizki na wakacje :)















Słoiki, słoiczki...już teraz wiem gdzie trzymać swoje produkty 
żeby nie wysypywały się w szafkach :) 


A w prezencie od mojego taty dostałam ikonę, którą zrobił sam :-)



I zrobiło się jakoś niebiesko, nawet na niebie u mnie ani jednej chmurki 
ale w końcu lato przed nami :-)


Miłego tygodnia kochani !