lawendowa

lawendowa

czwartek, 17 listopada 2016

Tuż tuż..



Cześć Dziewczyny!  Czytając Wasze posty i oglądając zdjęcia na IG widzę, że czekacie już na święta:) Ja jeszcze wstrzymuję się z zakupem nowych dekoracji ale już prawie po nie sięgam, bo cuda są w sklepach:)
Tymczasem patrzę jak uciekła mi jesień..drzewa już bez liści i niedawno zima zawitała do nas na chwilę.  Nie oglądnę się i pewnie znowu będę robić wszystko w pośpiechu. 
Cieszy mnie to, że przynajmniej mogłam polatać po lesie ( a raczej pokuśtykać, bo niedawno moja noga była trochę unieruchomiona z powodu skręconej kostki;) Moi znajomi wiedzą, że nie lubię siedzieć w domu no chyba, że wymyślę sobie gotowanie czy pieczenie;) więc zawsze mnie gdzieś wywiozą:)) 














W wolnych chwilach nadrabiam czytanie i szukam nowych inspiracji, bo co roku cieszę się jak dziecko czekając na święta :) Lubie gdy w moim domu robi się kolorowo, wtedy dom zyskuje ciepło i kojarzy mi się z dzieciństwem. Z pasji do starych przedmiotów i odnawiania mebli lubię tworzyć ten niezwykły klimat w domu nie tylko na święta ale przez cały rok. Cieszy mnie, że w większości tworzą go przedmioty i meble zrobione przeze mnie. Giełdy staroci, pchle targi czy antykwariaty uwielbiałam od zawsze a ostatnio razem z koleżanką odwiedzam pobliskie wioski i zdarza się, że od gospodarzy dostanę coś czemu mogę nadać drugie życie. Moja rodzina i znajomi robią mi zakupy za granicą, bo tam z pewnością można wyszukać jeszcze więcej perełek:) Przykro mi jest, gdy po skończonej pracy nie mam czasu by zająć się malowaniem czy szyciem i muszę z tym zaczekać...czasem nawet dość długo ale za to potem robotę wykonuję ze zdwojoną siłą:))



Teraz tylko czekać na grudzień...bo dla mnie śnieg musi być tylko na święta.
Jestem okropnym zmarzluchem i potem już tylko odliczam czas do wiosny ;)


Tu  zdjęcie mojej w zasadzie skończonej już witryny, bo czekałam tylko na szybę która już mam :)
Zaczęłam trochę gwiazdorzyć a resztę zostawiam na ..za dwa tygodnie ;)






 a córa zrobiła po swojemu ;)




Pozdrawiam serdecznie i ściskam Was cieplutko!
Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem :-)



       Lawendowa;-)