lawendowa

lawendowa

środa, 23 listopada 2016

W dobrym stylu



Cześć Wszystkim! Nie wiem jak Wam ale mi nie brakuje letniego klimatu bo fryzurki, które robię swojej córce czy jej koleżankom wprawiają mnie w dobry nastrój ;) 
Tu akurat niektóre zdjęcia są jeszcze z lata gdzie miałam trzy głowy do czesania.
Jeszcze troszkę i przed nami wiele okazji do tego by ładnie wyglądać również na głowie;)
Chociaż i każdego dnia można to i tak zazwyczaj brakuje czasu, by dobrze się uczesać.
Zapraszam również na swój Instagram tam jest więcej zdjęć fryzur, które robiłam.
Czasem włos w nieładzie ;) jak tu na niektórych zdjęciach ale mnie cieszy to, że umiem wykonać coś co na początku wydaje się trudne:)





























                                                                               Pozdrawiam ! 


                                      Lawendowa ;)